یه تنها

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ

شهادت میخوام خداجونم

سلام خدا جونم

توی دلم یه عالمه حسه

حس عقب موندن

عقب موندن از کی؟عقب موندن از شهدا،عقب موندن از همه ی اونایی که پیشت اجر و قرب دارن

خدا جونم میدونم که من خیلی راه دارم که به اونا برسم ولی منم دلم میخوادsad

منم شهادت میخوام ،چرا باید برای مردا شرایطش باشه برای ماها نباشه

از هر کی میپرسم میگه جهاد شما حفظ حجابتونه ،خب من که همه ی سعیمو  توی حفظ حجابم میکنم ولی من شهات میخوام

دلم آرامش میخواددلُم رضایت تو رو میخواد،من اصلا لیاقت این چیزا رو نارم

همیشه فقط باید حسرت بکشم فقط حسرتsadbroken heart

  • زهرا

نظرات  (۱)

عزیز دلم خدا بخواد شهید بشى میشىاگى نمیخواست عشقش تو دلت نمینداخت.گلم خانم ها هم شهید میشن.مثل همون شهیده اى مع لا چادر خفش کردن و شهید شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی