یه تنها

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴ ق.ظ

حرف دلم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خدای مهربونم

انقد مهربون که با اینکه اینهه خطاها و اشتباهای منو میبینی ولی بازم هوامو داری ابروومو حفظ میکنی

بعضی وقتا بهم یه تلنگر میزنی که بهم بگی هی دختر داری راهتو اشتباه میری برگرد پیش خودم

خدا جونم من فقط خودتو میخوام

خدایا خدت گفتی امه و اونایی که پیشت آبرو دارن رو واسطه کنیم بین خودمونو و خودت

اونا پیشت آبرو دارن و به حرمت اونا خواسته ی ما رو هم یه نگاهی میندازی

خدا جونم بعد اعمه شهدا رو میخوام واسطه قرار بدم من دارم سعی میکنم که بهشون نزدیک بشم ولی اونا منو لایق نمیدوننsad

حتی بهم اجازه نمیدونم تا برم پیششون فکه شلمچه

مگه من چی از بقیه کم دارم که نمیزاری اربعین بیام پیش اقا

خدایا هر چقدر خطاکار باشمدل که دارم بخدا دلم داره پر میکشه بغض دارم

خدا فقط خودتو میخوام

کمکم کن

این دلمو اروم

کمک کن روز به روز بیشتر بیام سمتت بیشتر بهت نزدیک بشم

خدایا بغض داره خفم میکنه منو تنها نزار

دوست دارم خدای مهربون منheart


 

  • زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی