یه تنها

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ب.ظ

یک تلنگر

باید این جمعه بیایی ...باید indecision
بخداااsad خسته شدم از شاید sadsadheart

coolبنده مدّعی و گناه کار : خدایا چی میشه مگه فردا اماممون ظهور کنه ؟؟
.
.
.
heartخدا : اگه قرآن میخوندی میفهمیدی چرا امام زمانت ظهور نمیکنه .  چون در سوره جمعه بهت هشدار دادم که :
 وإِذَا رَأَوْا تِجَارَةً أَوْ لَهْوًا : اینا همش تجارت اون لحو و لعبه /
 می بینن : انفَضُّوا إِلَیْهَا : میرن اون طرف و   وَتَرَکُوکَ قَائِمًا : و تو را ترک کردند قائم ماندی چون اینا همش حواسشون توی تجارت و لحو و لعبه sad /  
همین سوره رو هر ظهر جمعه تو نماز جمعه میخونی که بفهمی چرا صبح جمعه اون ظهور اتفاق نیفتاد indecisionsad

enlightenedچطور موبایلت نیست میفهمی نداری ؟
اعضای خانوادت نیست میفهمی نداری ؟
سوویچ ماشینت نیست میفهمی نداری ؟

yesعقلا باید به این برسی که نداریم عزیزم یتیمیم // به چه زبونی بهت بگم ؟؟  پدر اصلی اوست .

heartبنده مدّعی و گناه کار : ایواااای ...sadsadخدایاااا ببخش .... ببخش ما رو که هنوز انقدر خوب نیستیم .
.
.
.
heartخدا : فقط همین ؟؟
چرا همیشه من باید ببخشمتون بعدش قلب مهدی منو تیکه تیکه کنین ؟؟
مَا لَکُمْ لا تَرْجُونَ لِلَّهِ وَقَارًا  : دیگه واسه منه خدا هم وقار قائل نیستین ؟؟ چتون شده ؟؟

.
.
.
coolبنده مدّعی و گناه کار : وااای sadsadsad غلط کردم خدااsad
.
.
.
heart خدا : گریه نکن عزیزم heartمن میبخشمت heart ولی قول بده از این به بعد بنده خوبی واسم باشی . میدونی که چشم و امید امام زمان به تو هست .

وگرنه :
همونطور که در قرآن هم برات گفتم :
والعصر إّن الانسان لفی خُسر:   قسم به زمان که همتون دارین ضرر و خسران میکنین .

حالا به نظرت آماده ای که امام زمانت فردا ظهور کنه ؟؟

.

.
.
coolبنده مدّعی و گناه کار : درسته گناهکارم خداsadsad
ولی به جز تو کیو دارم آخه ؟indecisionsad
میشه بهم فرصتی بدی تا خودمو واسه امام زمانم اثبات کنم ؟ و بهش بگم که منم میخام جزو سربازاش شم ؟ sadheart
خدایا... تو را قسمت میدهم به سر بریده امام حسین sad تو را قسم میدهم به پهلوی شکسته حضرت زهرا ...sadheart گناه هامو ببخش . از این به بعد میخام امام زمانی زندگی کنم .
.
.
.
heart خدا :  قول میدی با منه خدا و امام زمان باشی ؟
coolبنده مدّعی و گناه کار : به دستان بریده آقام ابولفضل قسم که دیگه کاری نمیکنم که قلب امام زمانم رو بشکونم.
.
.
heart خدا : دوستت دارم heart

smileyبنده پاک :sadsadsadsadsad
═════════════════════════
        🕊ظهـــور نـزدیــڪ اســت🕊

      ❄️أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج❄️

 

  • زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی